drømmen skulle ikke være sann

Sitat fra DETTE innlegget klokken 17:37 tidligere i dag:

”Jeg tror jeg hadde verdens værste drøm i natt. Den var så trist, jeg gråt, gråt og gråt i drømmen. Drømmen var så virkelig, noe aldri mine drømmer er. Plutselig våknet jeg og puta mi var kliss våt. Selv om jeg var våken så strømmet tårene ned fra kinnet for drømmen var så trist. Håper virkelig ikke jeg er sanndrømt. Det vil jeg ikke tenke på en gang, for jeg vil ikke miste noen jeg er glad i.”

Jeg ville egentlig ikke gå så dypt inn i hva denne drømmen handlet om siden det var så trist, men som jeg skrev -ville jeg ikke miste noen jeg var glad i. I denne drømmen drømte jeg at bestefaren min døde. Jeg så på mamma og hun brøt i gråt. For knapt en liten stund siden fikk vi telefon om at bestefar var død. Alt jeg så i drømmen, så jeg nå i virkeligheten. Hva er sannsynligheten for dette? Jeg syns virkelig dette var merkelig og trist…

Hvil i fred, bestefar ♥

36 kommentarer

Siste innlegg