ett bilde, men tusen ord

♥ ♥ ♥

14 kommentarer
    1. så søtt! unnskyld meg men han var egentlig ikke kjekk 😮
      pluss at bildet så litt redigert ut, prøv å finn deg litt kjekkere gutter caroiz :))

    2. liv therese .. Caro bestemmer det selv… du er bare enn diva ser det ut som..:P utsende spille ikke noen rolle… Er venn med tim og caro.:P

    3. Kjempesøte:) Elsker sånne bilder. Drit i hu Liv Therese, han ser søt ut, dessuten så er det jo ikke bare utseendet som teller. Hvem bryr seg om hva andre sier?:) Igjen, så søtt!

    4. Heisann kjære fine Caroiz! Grattis med type (Hvis det er type).
      Jeg har tre spørsmål til deg og jeg hadde blitt dritt glad om du svarte i et innlegg kanskje?
      1. Outfitet du la ut fra bik bok var utrolig fint, når kjøpte du de forskjellige tingen, da spesielt skjørtet, tror du de forsatt har det inne?
      2. Kan du legge inn linker til der du kjøpte de forskjellige tingene i innlegget der du klikket hjem klær? Mye fint, men gidder rett og slett ikke lete gjennom hele nettsiden for og fine det!
      3. Kan vi få se bilde av typen og kan du plis fortelle litt om historien sånne ting er jo helt fantastisk.
      Ellers så har jeg følgt bloggen i godt over et år og jeg må si jeg liker deg veldig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg