23.april

Wupsi, klarte å forsove meg fire timer til skolen i dag (igjen). Skylder på at jeg måtte ta passbilde… selvom det bare tok et kvarter. Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt hele tiden. Jaja, men vi spilte spill på skolen da som var gøy og lærerikt. Nå vil vel egentlig Ingrid ha meg med på trening, men det frister mer å slenge inn en grandispizza og sette på en film! Forresten er det noen som vil jeg skal ha en spørsmålsrunde igjen? 🙂

Hahahah, jeg har klippet Leo igjen. Alle vennene mine sier jeg har skamklipt han (inkludert mamma). HAHAA, det ble litt komisk når hodet ble så stort i forhold til kroppen. Pelsen vokser ut igjen… heldigvis.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg