videosnutter fra konserten

Hei! Jeg filmet også litt fra konserten jeg var på forrige uke. Ikke forvent noe bra filming. Hadde kun iPhone å filme med, og bra filming var ikke noe jeg brydde meg noe særlig om. Men til dere som ikke var der, så kan dere få et lite innblikk i disse videosnuttene. Konserten var verdt alle pengene, og jeg var solgt hver gang Justin Bieber kastet av seg skjorta. Haha. Dere kan lese mer om hvordan jeg hadde det på konsert HER.

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 720p for å se i bedre kvalitet

7 kommentarer
    1. Så fin video:)Klikket meg nettop innom bloggen din forresten og for et syn,nydelig<3:D
      Elsker headeren og designet ditt<3
      Jeg hadde forresten blitt overlykkelig om du ville tatt en titt inom min helt nye blogg og kanskje lagt igjen en kommentar!<3

    2. BESTE DAGEN I MITT LIV ! take me back 🙁
      herlig video♥ savner konserten såå mye :/ han er verdens beste og herligste. love him so much :’c
      konserten var virkelig verdt alle pengene jeg brukte i oslo + hotell + måte å komme meg fra Kristiansand – Oslo + Konserten !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg