min tur til å dra på bieber-konsert!

Hallo! I morgen er det endelig MIN tur til å dra på konserten til Justin Bieber. Åh, for en stor respekt jeg har for den gutten. Jeg er nok ikke en belieber som er villig til å hoppe forran et tog for han, men jeg liker han. Jeg er nok heller ikke den som skriver ”JUSTIN BIEBER LØØV U” over hele trynet mitt. Haha, men gøy skal dette bli! Jeg har Emereald VIP Package billett til dere som skulle lure. Jeg drar sammen med mine to søskenbarn, Veronica og Renate (de som fikset billett til meg!) også ei jente jeg ikke vet hvem er. Siden vi allerede har plassbilletter ser vi ingen vits med å stå i kø fra morgen av. Vi kommer nok til å gå rundt i Oslo noen timer før vi drar til Telenor Arena. Åh, som jeg gleder meg!

Vel, nå blir det å øve på teksten til sangene hans! Haha. Jeg har ikke en gang hørt alle..

Noen lurte på om de kunne få se den Bieber-artikkelen jeg er med i. Jeg må bare få sagt at det var verdens kleineste artikkel. Jeg og de to venninne mine virker som verdens mest crazy beliebers! ”Drømmer om Justin”, hahah, jeg lo litt der. Artikkelen er nok litt pyntet på. Artikkelen er veldig bra skrevet, og det får jeg gi klassekameraten min, Håkon kreds for! Dere kan lese den HER

Flere som skal på konsert i morgen? :DD

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg