the book of magic

Hei! I påsken redigerte jeg tre bilder av Hadi som jeg bestemte skulle være magiske! Gøy skoleprosjekt! På bildene under ser dere resultatet jeg ble fornøyd med, men jeg og læreren hadde litt ulike meninger. For karakteren sin skyld er bildene jeg skal levere litt annerledes. Blant annet så har jeg tre temaer -det ene er vanlig magisk, det andre har jeg sjørøvertema, og på det siste har jeg disneytema der mange disneyfigurer kommer ut av boken. 

Har gjort veldig mye manipulering med bildene. Tok meg ca 2-3 timer og redigere ett bilde. Jeg kan godt legge ut før-og-etter bilder om noen ønsker det 🙂

11 kommentarer
    1. gode bileter, men synes dei hadde vore betre utan “book of magic”. er litt for åpenbart at det berre er teipa på eit leiksikon/atlas. uten blir det meir mystikk og det ser ikkje så “billig” ut. 🙂

    2. Kuult. Men siden du fikk iphone kan du lage instagram ? Du er veldig pen og du tar brae bilder på bloggen som du kan legge inn på instagram via iphonen. Vedder på at du kommer til å få 1000 followers på dagen!!!

    3. Hei. Er stor fan av deg, Caro! Jeg vil gjerne se før og etter bilder! c:
      Men jeg lurte på om du kanskje kunne lage en video om hvordan du redigerer bilder? Eller kanskje ha en konkurranse? Forresten, vi har noe tilfelles; Harry Potter! Hehe, kanskje du kan ha en quiz eller noe om det? By the way, du er utrolig pen, elsker bloggen din! Og som hun over sa, kan du lage instagram? Hilsen Hira

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg