ønsk meg velkommen til dette århundre!

Jeg husker så godt som i går at jeg skrev DETTE innlegget (2010). Jeg var da en sjeleglad nyfersk 8.klassing som nettopp hadde fått seg en Experia som var ny på markedet. Forrige uke løpte jeg som vanlig til bussen og var stresset som bare det! Noe falt på veien, men jeg rakk ikke å tenke over hva det var. Det var da mobilen min som jeg har hatt i over 3 år! Den var så klart borte når jeg kom hjem og lette etter den.

Det var kanskje på tide med ny. Har alltid fått kommentarer om at jeg har så gammel skrapmobil, og at jeg bør skaffe meg en ny en. Vel, det har jeg gjort nå! Iphone 5. Ønsk meg velkommen til dette århundre. Har til og med skaffet meg snapchat, haha! Neste blir vel at jeg må skaffe meg Instragram også? Takk til mamma som betalte. Ble så takknemlig når hun overrasket meg med at hun skulle kjøpe iPhone til meg!

Hvilken mobil har dere?

20 kommentarer

Siste innlegg