blind date med meg!

Hallo! Jeg hadde egentlig tenkt å publisere denne korte filmen for en måned siden, men tenkte den var så dårlig at jeg lot det ligge. Hadde en samtale med lærern min i dag og han sa så mye positivt om den! Han likte redigeringen min, ideen, sammensetingen, planlegging, manus og han sa vi hadde den beste filmen. Nå ble det litt for mye skryting, men åh jeg er bare glad for å høre slik! Det er virkelig motiverende. Jeg har selvfølgelig fått hjelp av andre på gruppen min til filming osv. Enda gladere ble jeg når han sa jeg kom til å få en sterk 5er eller 6er! Wow, visste ikke at det var så lett. Ja, vi får individuell karakter siden hver og en på gruppen redigerer sin versjon av filmen. Hehe, men gøy, jeg liker å jobbe med video! 🙂

NB: Noen klipp er fjernet i videoen for noen personer ville ikke at den skulle bli publisert på nett. Det var litt synd, men dere får se det jeg har:

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD

Sååååå… er det noen som vil gå på blind date med meg? 😉 😉 😉

12 kommentarer

Siste innlegg