siste dag av ferien

I dag ringte mobilen min veldig tidlig (14:00). For meg er det tidlig. Så tidlig på døgnet er det ingen overraskelse at jeg ligger død i senga. Da var det en kamerat som sa han satt på toget og var hos meg på noen minutter. Rommet mitt så ut som en svinesti, og det samme gjorde jeg! Jeg rakk å dytte skrapet mitt under senga, pusse tenner og slenge på meg noen filler før han kom! Hehe. 

Når jeg først hadde fått et uventet besøk, så ville jeg bruke han som en modell for et skoleprosjekt jeg har. Tema er valgfritt så lenge det er surrealistisk. Ingen tvil om at det skal være masse magi i bildene mine! Jeg har en følelse på at bildene ble bra, og jeg gleder meg til å vise resultatet av produktene mine på bloggen! ♥

Noen bilder fra ”bak kamera”.

Sitter i solveggen og koser oss med kaffe og musikk. Lille Leo er så klart med overalt!

Kattedama

Vi dro til nabobygda for å få i oss en matbit!

Jeg ville heller ha en matbit fra Statoil, men jeg gjorde tidenes største tabbe -jeg glemte å bestille med dressing…

Etterpå var vi så spreke at vi tok oss en økt på treningssenteret 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg