chill thursday

For en chill torsdag! Akkurat som alle de andre dagene, haha. Hadde fri de to første timene på skolen (og kom for sent til den tredje). Eneste jeg har gjort på skolen i dag er å dukke opp til fravær siden vi ikke har lærer. Fri♥. Jeg og Ingrid var også noen sprekinger som faktisk trente i dag! Noen lurte på hvordan det gikk med Ingrid og dip dyen vi gjorde, og den ble dessverre ikke så veldig synlig. Kanskje vi gjør det på nytt med en sterkere bleking, for den vi brukte var nemlig ikke så sterk.

Når jeg kom hjem hadde mamma slengt inn en grandispizza i ovnen til meg. Ikke hvilken som helst grandis, men Hjemmelaga! Favoritten min. Desidert den beste grandispizzaen etter min mening. Spiste nesten hele alene. Herlighet, begynner snart å tro jeg har magesekken til tre menn til sammen med tanke på hvor mye jeg spiser. Etterpå var det sjokolade og potetgull til dessert ♥

Alltid når jeg spiser må jeg se på en film! I dag ble det Harry Potter. Jeg ELSKER Harry Potter filmene. Stor fan, stor fan! Så del 1 av dødstalismanene, tenkte å se del 2 i morgen.

Tenkte å ha på meg noe ordentlig så jeg kunne knipse bilder til bloggen i dag, men forsov meg så det ble chill t-skjorte og joggebukse. T-skjorten er fra maximum.no (reklame).

Ellers er det PÅSKEFERIE i morgen! Wihu! Hva har dere gjort i dag?

5 kommentarer
    1. åååh, Harry Potter – elsker de filmene + bøkerne <3
      Har vært på jobb og gjort husarbeid jeg - ikke den meste interessante dagen ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg