nye sirkellinser

Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg klarer å få øynene mine så store. Selvom jeg har svart på det utallige mange ganger, så sier jeg det igjen -sirkellinser! Jeg har da brukt sirkellinser i ca 2 år nå, men jeg bruker dem så klart ikke hver dag. Ja, jeg vet konsekvensene med å bruke disse ”farlige” linsene. Jeg har skrevet et innlegg der øyeleger advarer mot sirkellinser HER. Men jeg har en litt annen mening VISS man bruker linsene riktig 🙂

Mine nye linser fra lenscircle.com. Utrolig at jeg fikk dem i posten før det hadde gått en uke! Det har aldri skjedd før.

Linsene er i serien ”Super Angels Series”. Jeg har hatt alle fargene i den serien, og liker alle! Du kan se dem HER (alle linsene er på salg nå!). Hvorfor brune linser når jeg allerede har brune øyne? Jo, det er ikke fargen, men det er størrelsen. Størrelsen på linsene er 14.8 diameter. Det er det som gjør øynene dine større så klart.

Slik er linsene på og de kan brukes i ett år. Viss du skal kjøpe deg sirkellinser husk at du ikke skal ha de på mer enn 8 timer daglig (maks 10!). Direkelink

Innlegget er ikke sponset, men jeg legger ut dette innlegget fordi jeg får så mange spørsmål om akkurat dette.

22 kommentarer

Siste innlegg