fin morgen!

Det har vært en digg og chill dag på skolen i dag. Kan ikke alle skoledager være slik som denne. Da lover jeg å slutte og klage på noe som har med skole å gjøre. Vi hadde nemlig fri de fire første timene, så jeg startet ikke på skolen før rundt 12. 

Selvom jeg hadde muligheten til å sove lenge, så våknet jeg tidlig siden mamma tripper rundt i høyhæla sko åtte på morgen. Åhh, det irriterer meg grenseløst hver dag. I så fall så jeg en av mine favoritt disney filmer, Tangled! Eller to på rømmen som den heter på Norsk.

Deilig frokost med kakao. Ja, jeg spiser så mye…

Leo ♥

Åå, elsker denne scenen. Men det irriterer meg at Rapunzel får kort brunt hår. Liker henne bedre med langt lyst. 

Dro på skolen og da hadde vi to timer engelsk uten lærer, så kan vel si vi hadde fri da også. Jeg så litt av en film på skolen, også dro jeg hjem igjen. Chill!

Kai: Caro, dette er du når du blir sint! 
Meg: Hahahhahah!

Håret mitt ser jo ikke ut for tiden. Etterveksten min er så lang at jeg snart har dip dye! Ingrid fikk heldigvis mannet meg opp til å bestille frisørtime, så da var det gjort også!

 

5 kommentarer

Siste innlegg