etter en måned

Hvordan går det med treningen? Heheheheh. Den startet bra de tre første dagene, men nå etter en måned er jeg dritt lei. Hadde en litt lang ferie borte fra treningen i to uker fordi det var så kjedelig, haha. Kostholdet? Jeg har ikke ord for hvor lite jeg bryr meg. Burger og pizza er skolematen min, og jeg spiser stort sett godteri og all junkfood hjemme. Kalorier driter jeg i. Treningsfolka sier det er så gøy med trening når du først kommer inn i det. HAHAH. Jeg er en person som hater å bevege på meg, og jeg hater å bli sliten, men jeg prøver da, så det er litt positivt i det.

Klarte å manne meg opp til å kjøpe nytt kort, så nå har jeg ikke valg, nå MÅ jeg tilbake til treningen med Ingrid. Herlighet, jeg får det til å høres ut som det er like ille som verdens undergang. Neida, det er så gøy:)):)

Jeg og Ingrid trente med kameraten vår, Hadi en gang. Det var helt umulig. Vi gjorde alt annet enn det vi burde ha gjort. Vi skravlet, lo, tok poseringsbilder og hadde det kjempe gøy. Trening ble det ikke mye av da, hehe!

Vi har det så gøy på glattisen!

Grunnen til at vi trener (selvom det er drit kjedelig) er for å holde oss litt sosiale! Jeg og Ingrid er begge usosiale og er ikke i den beste formen (haha), så litt trening har vi godt av!

7 kommentarer
    1. Heisan! Vi holder på med en marked undersøkelse sminke. Alle som svarer på undersøkelsen vil få en premie; nemlig en gratis kinobillett! Bli med nå!

    2. Trening er jo kjempegøy!:) men da har du sikkert ikke funnet det som passer for deg! Testet ut saltimer f.eks??:)

    3. Heihei, vil bare di deg at du har en utroolig fin blogg! Om du blogger videre slik som dette kommer du til å havne laangt opp på topplisten, det fortjener du!
      Hadde vært så kult om du hadde tittet innom bloggen min og sakt på det siste innlegget hva du synes om den, vet ikke om andre syns bloggen min er bra så håper du vil hjekpe meg og gi konstruktiv kritikk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg