rodeo vorspiel og popcorn party

Heihei! I går var jeg faktisk sosial. Haha. Jeg dro først til Siri der vi hadde sengevors før det andre vorset. Der var også Malin og Veronica. Etterpå dro vi til rodeo vorspielet etterfulgt med popcorn party! 

Siri, Malin, meg og Veronica. Siri klaget på at hun så ut som et ekorn, heh!

Kan ikke tro at jeg legger ut denne på bloggen, men her har dere meg på oksen fra rodeo vorspielet. Siri filmet 🙂

POPCORN!!

Så var det dagen etter dagen. Jeg tror virkelig jeg må ha brekt et bein eller noe. Eller alle bein i hele kroppen. I dag skal jeg bare slappe av å spise godteri og se på Pretty Little Liars. Her har dere meg og Leo ute på tur i dag:

Hadde det veldig gøy i går! Kan vel si -yolo. Haha, nei, virkelig det værste uttrykket som er oppfunnet. Håper alle som var der i går hadde det gøy!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg