vinn angry birds brus!

Konkurransen er i samarbeid med Angry Birds

Hallo! Da er det på tide med en ny konkurranse! Denne gangen kan dere vinne Angry Birds brus. Er det noen som husker et halvt år tilbake ca når jeg skrev om mine pruteskils og Angry Birds brus? Dere kan i så fall lese innlegget HER. Nå tror jeg min gode karma har kommet tilbake, for jeg fikk nemlig en eske full av brus av en dame som jobber for importøren av Angry Birds. Jeg kan jo ikke ta alt selv, så derfor vil jeg gjerne gi bort noe av det til dere!

Den røde Angry Birds Tropic brusen har falt best i min smak. Slagordet til selgeren som solgte en slik brus til meg for et halvt år siden var ”Har du ikke vært i himmelen, kjøp Angry Birds brus og du kommer til himmelen!!!!!”’. Han ropte det utallige ganger så høyt at jeg tror jeg mista hørselen min! Haha, men den røde Tropic brusen er virkelig best!
Tropisk er en drikk med tropisk fruktsmak og Angry Birds Paradise med mandarin- og ananassmak. Drikken er pakket i 0,33 liters bokser. Av fruktsukker og energi inneholder Tropic. Drikken finnes på Deli De Luca, Bunnpris, Ica, Rema 1000 og Bunnpris

Jeg trekker tre vinnere som kommer til og få tilsendt noen bokser i posten. Det eneste du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er:

 Legge igjen navn og e-postadresse i kommentarfeltet slik at jeg kan ta kontakt.
♥ Hvilken smak(er) du vil ha

Konkurransen avsluttes om akkurat en uke. Jeg trekker de tre vinnerne helt tilfeldig. PS: Det er en fordel om dere liker facebook siden min HER. 

89 kommentarer

Siste innlegg