andre mars

Hallo! Nettet hjemme er helt på bærtur. Desperat som jeg er måtte jeg løpe ned til bestemor for å låne nettet hennes. Ikke at bestemor et på internett, men hun har bredbånd iallefall! Hahha. I dag har jeg vært på Otta. Den ”store” byen. Jeg er aldri på Otta. Jeg drar kun til Otta om jeg skal kjøpe undertøy og sminke. Hhaha, mer har de ikke stort å tilby der. Jeg fikk kjøpt det jeg skulle kjøpe! Jeg møtte også Sivert der. Søte Sivert. Fikk også møte faren hans, koselig!

Meg og Veronica på prøverommet!

Rosita fikk plukke ut noe plagg ♥

Mamma

Søte flua mi, hehhe.

Nye klær og nye sko. Da måtte det selvfølgelig bli catwalk-visning på cafen.

Jeg møtte også STEPHANIE! Har ikke sett henne siden sommerferien, så da ble jeg nesten helt i hundre for å se henne. Vi jobbet sammen på en veikro. Hun er virkelig en jente som ler av ingenting. Hun ler av alle vitsene mine. Jeg liker egentlig ikke sånne ”fnisejenter”, men jeg digger Stephanie! For en rå jente! 

Ble visst noen poser med meg hjem 🙂

Rosita som nettopp har fylt 6 år må være den største Belieberen. Hun gikk helt bananas på den JB koleksjonen på Cubus.

Ha en fin dag videre!

7 kommentarer

Siste innlegg