vår tur til og ha vinterferie

For mange er vinterferien snart over…. men for meg har den akkurat startet! Wihu. Jeg har egentlig ikke planlagt noe spesielt, men jeg tar det som det kommer. Torsdag overnattet Mariam hos meg. Hun har fått meg til å se Pretty Little Liars. Har alltid hatt lyst til å se den serien, men har alltid utsatt det. Nå er jeg snart ferdig med første sesong allerede!

Når jeg og Mariam er sammen, så hamstrer vi alltid inn godteri 

Peneste bildet som ble tatt av oss, hehe.

Fredag (i går) var jeg og venninna mi, Ida på bruktbutikken og fant gamle, fine skatter! Utrolig hvor mye fint og billig man kan finne. Det eneste som gjelder er at du må bruke det riktig selvfølgelig. Når klokka hadde blitt tolv på natten kom jeg plutselig på at jeg kunne lage sjokoladekakerøre. Jeg kjøper ofte sånn browniespakke, men jeg spiser som regel bare røren! Det er så godt. Jeg kom på at en kamerat av meg hadde bursdag, så da kunne jeg ta meg bryet å bake kake til han. Kjempe koselig å se hvor glad han ble for at jeg surpriset han med kake og vin midt på natten 

Har dere hatt en fin ferie, og til dere som har ferie nå -har dere noen spesielle planer?

9 kommentarer

Siste innlegg