filmkveld!

Hallo! I går kveld var jeg på filmkveld med Malin, Stig, Ole, Torgeir og Silje. Det var koselig, men vi så en sykt dårlig film! Vi så en av Torgeir sine favorittfilmer, ”Seven”. Selvfølgelig var Brad Pitt med i filmen. Han er med i alle sære filmer, hhaha.

Jeg og Malin er så usosiale som MÅ ha med pc’n vår overalt. Vi er virkelig facebook avhengige og få med oss alle nye oppdateringer!

Yummi!

Her kommer mange bilder av caro-og-malins-ekstraordinær-baderoms-shoot! HAHAHHA

Random

Her leker vi Top Model

Etter jeg hadde vært på filmkveld hos Stig dro jeg hjem rundt 24 tiden. Da var jeg bare så vidt inne døra før jeg dro til en annen kamerat. Vi hadde det som alltid kjempe gøy! Vi snakket veldig mye, spiste godteri og spilte Buzz (igjen). Det er så gøy at han taper mot en jente hver gang. Vi prøvde en runde hvor jeg ikke skulle se på skjermen, men jeg vant alikevel! Hahah. Jeg kom hjem rundt 6 tiden på morgen, og da ble jeg møtt av søteste valpen i døra, Leo ♥

I dag gikk jeg den første turen med Leo! Vi gikk først til en kro vi har her i Kvam, eller jeg måtte bære han. Der møtte vi Kvam og moren hans! Det var kjempe koselig. De har reist helt fra Fredrikstad og skal helt til Ålesund. Jeg syns det var så morsomt å si -Kvam er i Kvam! Haha. Siden han heter Kvam, og plassen her heter Kvam. Tørr humor! Ellers møtte vi masse mennesker på turen som måtte kose med Leo. Hyggelig. Vi fikk også hilst på nabohunden som var helt crazy. Hehe! Den siste stubben hjem gikk han selv, og da ble jeg såå stolt!

12 kommentarer

Siste innlegg