reisen til valpen

Dagen startet med at jeg våknet opp i Kroer (Ås). Jeg rakk ikke stort mer enn å slenge på meg noen filler og pusse tenna før det var å sette seg i bilen med Bjørn!  

Kursen var selvfølgelig til Fredrikstad siden vi skulle hente valpen min!    Første stopp var Mosseporten siden vi måtte fylle magene våre og kjøpe mye dilldall på dyrebutikken.

Søte, greie, snille onkel Bjørn! Han er alltid så gavmild. Han sponset meg mye av dilldallet vi kjøpte!

McDonald’s (Norge) har ikke akkurat den beste burgeren, hehhe, men litt god.

Vi slet litt med å finne frem i starten, men det gikk så bra! Eierne var kjempe hyggelige og ville gjøre dette så profesjonelt som mulig. Det er bra! Mens vi drakk kaffe gikk vi gjennom det meste og så klart det viktigste. Penn og papir var på plass, så alt ble notert! Jeg signerte, og nå står det svart på hvitt at jeg er eieren! 

Hunden heter egentlig Odin Majestic. Kommer ikke til å skje at det blir navnet hans, haha! Jeg fikk lov til å endre navnet hans til Leo! 

Vakreste lille skapningen!

På tur hjem stoppet vi innom en kafê på Gran og drakk kaffe og spiste wienerbrød. Som tidligere skrevet liker jeg ikke kaffe :((

Velkommen i familien, Leo! 

Leo var selvfølgelig med inn.

Vi måtte også på CC kjøpesenter en tur fordi vi måtte innom dyrebutikken (igjen). Leo ble med inn siden jeg ikke hadde hjerte til å forlate han i bilen. Jeg hørte fult av småjenter bak meg som sa han var så søt og blablablaa. Jeg sa det til onkelen min, og han sa de sikkert snakket om han. Haha. En hjerteløs, kald, kjerring måtte selvfølgelig kjefte på meg for og ha med Leo inn. Greit, greit, regler er regler, men man trenger ikke å være så frekk. Hehe!

Vi måtte også en liten tur på Lillehammer for å hente mamma. Jeg har hørt man skal være veldig skeptisk når det kommer til Yorkshire Terrier og barn. Det var ingen problem når det kom til Leo og Rosita (5 år). Leo løpte etter Rosita og de lekte sammen og hadde det gøy. Jeg har lært Rosita siden hun var liten (mindre enn nå) hvordan man skal behandle dyr. Mange barn kan være veldig hardhendte med små valper, men Rosita behandler dem som gull!

Det er snart valentines day, men hva skal man med kjæreste når man har en valp?

Nå er vi hjemme og sier natta. Jeg skal opp tidlig på festival i morgen. God natt 

Jeg skal ta ordentlige bilder av Leo når jeg får tid. Da skal jeg skrive mer om han også! 

15 kommentarer

Siste innlegg