lek i snøen!

Hei! Jeg våknet utrolig tidlig i dag til tross for at jeg la meg rundt seks tiden i dag morges. Jeg våknet med et smil og var veldig glad! Frokosten var allerede ferdiglaget når jeg våknet og jeg satte på en film. Veronica og Renate har tatt turen hit i helgen, så i dag kom de på døren min!

SM!L 

Jeg, Veronica og Renate har hatt det kjempe gøy i snøen så langt. Elsker snø! Vi har hatt snøballkrig, og alle var dårlige tapere. Haha. Det endte fra å bli en snøballkrig til wrestling. Haha. Etterpå skal vi ut å kjøre akebrett 

Stjerneskudd fra nyttår 

Image and video hosting by TinyPic

Jeg har også spilt Ipad med søskenbarnet mitt, Rosita. Hva slags spill det var, det vet jeg ikke. Noe som er sikkert er at hun skjønte det bedre enn meg. Haha. Kall meg gammeldags som ikke har spotify, instagram, snapchat, tumblr OSV, OSV.

Hun har skrapet seg opp over leppa. Bak ryggen hennes sier de at hun lignet på Hitler. Stakkar jente, haha.

Vi blogges!

8 kommentarer

Siste innlegg