thursday morning

Huset alene, høy musikk og god frokost -gjett om jeg har hatt en fin morgen! Jeg våknet kvart på syv i dag i full frustrasjon. Jeg klarte ikke å åpne øynene! De var liksom så tunge. Det føltes ut som at øyelokkene mine veide 5 kg(!!). Jeg så meg selv i speilet og bare -ÆÆÆ, HVA HAR SKJEDD MED ØYNENE MINE?! De var så opphovnet, og det har aldri skjedd meg før! Mamma holdt på å flire seg ihjel og måtte selvfølgelig gjøre narr av meg på det groveste. Haha. I tillegg gjorde det vondt også, så jeg holdt meg hjemme fra skolen.

I skrivende stund sitter jeg med en tekopp forran peisen å blogger. Perfekt 

Koppen finner du hos Coolstuff.no (sponset)

Et lite hei fra Kiko 

Det er så fint vær ute, så jeg må virkelig komme meg ut litt 

Usikker på om jeg egentlig vil legge ut dette bildet. Det var slik jeg så ut. Måtte ta bilde for å le av meg selv. HAHAHA

Måtte også netthandle i dag. Kan ikke vente med å få de rosa Dr. Martens skoene! 

 

7 kommentarer
    1. Hehe.. håpe øynene dine blir normale igjen seinere da… Skrata lit da e sog bilde ofc… men dette skjer når du spiser ting du itje tåler

    2. Huff da, håper de er bedre nå.. henger etter jeg for nå er det fredagsmorgen hehe…
      Så koselige bilder og så søøøt et marsvin:))<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg