aztec jeans

Aztec mønsteret har virkelig falt i min smak. Elsker (nesten) alt jeg ser av det. Bikbok har blant annet utrolig mye fint nå av aztec mønster. Gjett hvem som kommer til å hamstre inn. Haha. Det var nesten så jeg ikke klarte å forlate butikken fordi det var så mye fint! Dere kommer helt sikkert til å se meg på luksusfellen om noen år. Hahah.

Et spørsmål jeg får hele tiden når jeg er i Sverige er: fins NewYorker i Norge og fins det nettbutikk? Nei, NewYorker fins ikke i Norge. Nei, det fins ikke nettbutikk, men de har egen nettside. Link. 
Edit:
Bra dere lesere holder meg oppdatert. Sist jeg sjekket var ikke NewYorker i Norge, men det har blant annet nylig kommet til Strømmen Storsenter, Stavanger og Tønsberg!

Bluse og vest: BikBok  –  bukse: NewYorker  –  sko: Jeffrey Campbell

26 kommentarer

Siste innlegg