nsb svikter… igjen

Skal si jeg var trøtt når jeg måtte dra meg opp fra den gode, varme sengen i dag tidlig. I går kom jeg hjem to timer for sent pga NSB. Det er ALLTID noe tull med NSB. Forrige gang jeg skulle hjem måtte jeg gå av toget, gå på buss, gå på toget, buss, tog OSV. Denne gangen var det signalforstyrrelser/ tekniske problemer som var feilen. Hvert 5 min hørte jeg dette på høytaleren: beklager, forsinkelser, tekniske problemer, signalforstyrrelser og BLABLABLA. Utrolig slitsomt! Men jeg kom meg heldigvis hjem igjen. Jeg møtte foreldrene til venninna mi, Frøydis på Oslo S, så jeg snakket med dem rundt en time. Utrolig hyggelige foreldre.

Ellers i dag har jeg møtt venninna mi Siri. Har ikke sett henne siden hun sluttet på skolen. Det var utrolig koselig å se henne igjen! 

4 kommentarer

Siste innlegg