noen bilder fra fredag

Fredag var jeg noen timer i Oslo som tidligere skrevet, og her er noen bilder:

Dette er sååå typisk turistbilde! Heheh, sånn går det når bygdefolk er i byen.

Etter alle disse klisje-turistbildene dro vi på shopping. Jeg syns det er så utrolig søtt gjort av gutter å bli med inn i klesbutikker osv! 

Når Frøydis fikk vite at jeg var i Oslo med en kamerat ville hun selvfølgelig møte oss! Da dro vi på Friday’s med kjæresten hennes og venner av henne. Jeg introduserte dem for Kai, og vi hadde det kjempe koselig alle sammen. Snakket, lo og spiste himmelsk god Friday’s mat. Jeg har ikke vært på Friday’s på over ett år nå. Må si det var mye bedre i Filippinene. Jeg hadde nok forventet en Flash Dance (se video HER), bedre service og rask betaling. Hehe, men jeg skal ikke klage! 

Når vi skulle rekke toget ble vi sykt stresset pga den sinnsykt trege servicen på Friday’s med tanke på at vi skulle betale. Det gikk bra til slutt, og jeg dro videre til Sarpsborg!

Jeg begynte å se på en veldig spennende film på pcn min som resulterte til at jeg klarte å miste toget. Jeg bestemte meg for å ta bussen, men filmen min var ikke slutt, så jeg mistet bussen også! Haha, men jeg kom meg frem til slutt.

Jeg rakk å ta meg en tur innom Storbyen før butikkene stengte. Det eneste jeg så var ”SALG”, ”SALG” og ”SALG” 

Veldig glad for at pappa bor midt i byen fordi da slepper jeg å gå så langt. Hehe 

13 kommentarer

Siste innlegg