blindpassasjer

Hallo! Nå sitter jeg og Kai på toget. Vi fant et tog som gikk tidligere. Der var vi virkelig heldige, for her vi bor er det så øde at det går nesten ikke noe slags form for transportmidler. 

På toget til Lillehammer møtte jeg noen kjente. Jeg møtte Simen! Jeg har ikke sett han på flere måneder, så det var virkelig koselig! Som vanlig hadde vi de rareste samtalene om alt og ingenting. Masse latter! Koselig! 

Simen: Har du vanlig PC?!
Meg: Ja….
Simen: Alle rosabloggere har vel Mac?!? 

Jeg og Simen har vært på leir sammen, og ledersamlinger. Her er noen arkivbilder vi har sammen

Kai og Simen er så slemme. De har kjøpt masse sjokolade, BARE FOR Å FRISTE MEG. Som dere vet har jeg startet ”nytt og bedre liv”. Haha. Det er virkelig tortur å holde seg når de kjøpte inn favorittsjokolade min :((

Noen bilder Simen tok med kameraet mitt:

Kai får gratis togreise som jeg nevnte i forrige innlegg fordi han har sånn kort. Når han prøvde å dra kortet i automaten, så kunne han få ALT han ville gratis. Om han selv ville, så kunne han tømt hele automaten. Heldig som jeg var, så fikk jeg gratis Farris. Haha 

 

14 kommentarer

Siste innlegg