spontaneous kids

Hallo! I går fikk jeg lyst til å gjøre noe spontant. Denne gangen tenker jeg IKKE å klippe håret mitt kortere, hahaha. I dag tidlig fant jeg ut hva jeg skulle gjøre. Jeg stikker til Oslo og spiser på Friday’s! Jeg elsker maten der og det er ett år siden jeg har spist der. Jeg tar med Kai som er en kamerat av meg. Han meldte seg frivilig til å bli med meg siden han får gratis tog. Lucky bastard!

Meg: Kai, ta av deg hetta! Du ser ut som en butikktyv!!
Kai: Haahha, nei, men det er kaldt.
Meg: TA AV DEG HETTA!!! :@  

HAHAHAHHAHHA. JEG DØØØR!

Det er bare en liten gåtur fra senteret vårt og til togstasjonen. Late som vi er, så tok vi taxi dit! Haha.

Har et lite problem med kofferten min. Jeg får ikke ta igjen glidelåsen…

Nå skal vi vente nesten 3 timer på toget. Uff. Togreisen tar litt over 3 timer.

Snacks jeg skal ta med på toget!

Snacks Kai tar med på toget. Hehheheh….usunt.

Dette kommer til å bli en bra dag! 

11 kommentarer

Siste innlegg