julebordet før jul

Hei! Før jul, som begynner å bli en stund siden var jeg på et julebord på Lillehammer. Jeg skrev aldri om det på bloggen, men her kommer innlegget! Haha. Først dro jeg og Aebykier på Strandtorget for å handle julegaver. Jeg har det samme problemet hvert år. Jeg finner alltid noe fint til meg selv, også ”glemmer” jeg å kjøpe noe til andre. Haha, men i år fikk jeg faktisk kjøpt til de jeg skulle kjøpe til. 

Aebykier

Etter vi hadde vært på Strandtorget og tømt kortet vårt, dro vi til den plassen (jeg ikke husker navnet på) og var på julebord. Det var filippinsk julebord, med utrolig masse god mat! Se på den søte ungen som var kledd ut som en julenisse! Jeg er så creep som tar bilder av unger når foreldrene ikke ser på. Hahahha. 

Noen bilder fra kvelden:

Allsang på scenen.

Det var så gøy! Mikrofonen ble kastet til Aebykier siden hun er den eneste i flokken som kan synge. Hun kunne ikke teksten selv! 

Stolleken.

Tomatleken. Filippinske/ thailandske folk klarer alltid å gjøre det utradisjonelt. Plutselig var det Lady Gaga musikk som ristet i hele salen!

Sammenligning av hælen til Renate (til venstre) og min. Ingen skjønte hvordan jeg klarte å gå i dem, men det er ikke så ille som det ser ut som.

12 kommentarer
    1. Hvordan klarer du å se så bra ut? 😮 Jeg bare lurer på tre ting: 1: Trener du mye siden du har enormt fin kropp? 2: Kan vi få se et bilde av deg i treningsklær? for å se om du faktisk ser så utrolig bra ut HELE døgnet? haha! 3: Hvordan finner du klær? Elsker klesstilen din, og lurer på hvordan du plukker ut klær.. det hørtes sikkert teit ut, men du bare finner ting som passer så utrolig bra sammen..

    2. kan du skrive på bloggen hvordan aberikye eler hva hun heter uttales?
      heheh sikkert teit, menmen

    3. Currently it appears like BlogEngine is the top blogging platform available right
      now. (from what I’ve read) Is that what you are
      using on your blog?

    4. I simply couldn’t leave your website prior to suggesting
      that I actually loved the standard information a
      person provide for your guests? Is gonna be back incessantly in order to
      check out new posts

    5. Hmm it looks like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m
      thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I’m still new to the whole thing.
      Do you have any helpful hints for novice blog writers?
      I’d really appreciate it.

    6. First off I want to say terrific blog! I had a quick question which I’d like to ask if
      you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and
      clear your mind prior to writing. I’ve had a hard time clearing my thoughts in getting my thoughts out there.
      I do enjoy writing however it just seems like the
      first 10 to 15 minutes are lost just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
      Thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg