diverse videoer

Hallo! Fant en del videoer på minnekortet som jeg aldri har orket å redigere. Men her får dere alle i ên video. Jeg var på julebord som jeg ikke har skrevet innlegg om, men jeg har tonnevis av bilder! Deler av filmen vår i Gullkua er også med i videoen. Der har jeg filmet rett av kinoskjermen, derfor er det folk som snakker og dårlig kvalitet. For en stund siden prøvde jeg å lage sminkevideo, men det ble bare feil. Glemte å trykke på ”record” knappen, også ble jeg batteriet dødt. Men jeg fikk filmet litt. Det er også med i denne videoen. Håper dere liker den 

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg