mine nye kjoler fra nelly

Hei. Her er noe av det jeg bestilte fra Nelly. Det var mange kjoler som mamma likte, så snill som jeg var fikk hun noen kjoler. Hehe, det er tross alt hun som har betalt! Men her er mine:

Denne kjolen ser ikke bra ut på bilder etter min mening, men den er mye finere i virkeligheten!

Denne kjolen er en av mine favoritter! Noe jeg syns er kult med denne, er at det er en ”innebygd” body! 

Dette er min første paljettkjole. Jeg måtte le når Frøydis sa at den lignet på en fisk. Haha. Jeg likte den veldig godt 

Denne kjolen er en feilbestiling. Jeg har aldri bestilt en kjole i denne fargen, men det gjør egentlig ingenting. Jeg likte den. Det eneste negative var at glidlåsen ble veldig trang når den kom til brystområdet, så jeg kan ikke bruke bh under.
Det går nok bra 

Hvilken kjole likte du best?

24 kommentarer

Siste innlegg