house of candy

Hallo! I dag er har vi endelig fått juleferie! Det var kjempe gøy med juleavslutning på skolen i dag. Håper alle får en fin ferie og en riktig god jul. Tenk, nå er det bare tre dager til jul! Jeg gleder meg som en liten unge. 

I kveld har jeg og bestemor pyntet pepperkakehus. Jeg er så glad for at hun er naboen min! Det ble veldig mye søtt, nesten så jeg ble kvalm. Det var veldig koselig. Bestemor er den mest fantastiske og søteste personen jeg kjenner. Jeg er så glad i henne 

Julestemning!

Vi hørte også på koselig julemusikk og sang. Det kunne virkelig ikke bli mere kos. 

Bestemor er virkelig gammeldags og har ikke peiling på teknologiske ting. Hun ville ikke ha mobiltelefon, men hun var så ”uheldig” og fikk det til jul for et par år siden. Hun var fast bestemt på at hun skulle klare å ta bilde av meg da. Hehe, hun er så søt! 

……Trommevirvel……. Resultatet:

House of candy!  

Bestemor 

16 kommentarer

Siste innlegg