aebykier 20 år!

I går var søskenbarnet mitt, Aebykier 20 år! Tenk på det, hun begynner å bli stor. Hun er jo halvegs til 40(!!). Uff, hun begynner å bli gammel. Men det går nok bra, jeg er fortsatt glad i henne.

Når jeg kom hjem fra skolen i går måtte jeg og mamma forte oss å bake brownies. Planen min var at jeg skulle stå utenfor døra hennes med brownies, lys, ballonger å synge bursdagssang. Det gjorde jeg og stefaren min! Aebykier ble så glad at hun glemte å ønske seg noe når hun skulle blåse ut lysa. Gleden er å se andre bli gledet, mener jeg!

Jeg kjøpte en kjempe fin gave til henne som jeg egentlig ville ha selv. Haha. Jeg er så stolt over og ENDELIG kunne klare å lage sånne krøller på pakken.

Bursdagskortet. Hehe, dette er vår humor.

Hadde selvfølgelig glemt å kjøpe lys og ballonger, så jeg måtte forte meg til butikken for å kjøpe det.

Når jeg kom hjem la jeg merke til at jeg hadde glemt å kjøpe ballonger. Heldigvis fant jeg en ballongpakke i snekkerverksted til stefaren min av alle plasser. Ballongene var 10-11 år gamle og var ikke lette å blåse opp! 

Det var virkelig gøy å se henne så glad. Siden hun glemte å ønske seg noe, måtte vi tenne lysene en gang til. Ønsket ble ikke oppfylt siden hun ikke klarte å blåse ut alle lysene. Stakkar jente. Hun som ønsket seg en trygg og fin reise til Bolivia. Hun drar til Bolivia den 15.januar og skal jobbe frivillig på et barnehjem. Hun kommer til å bli borte 5-6 måneder(!!). Da kommer det virkelig til å bli tomt, vi som er sammen hver dag..

Vi baket sjokolade cookies!

Gaven hennes fra meg:

Hun ble kjempe glad når hun så at det var mange pakker i sengen hennes. Det viste seg at moren hadde lagt julegavene som skal gis til andre midlertidig i sengen. Nedtur.

Laong kom på besøk. Hun hadde ingen anelse om at Aebykier var 20 år. Jeg som prøvde å komme med små hint. Haha.

Filippinsk mat til middag.

Brownisen min var hard som knekkebrød.

Etter alt dette gikk vi tur midt på natta. Vi tok med høytalere og sette på høy julemusikk og sang. Vi gikk faktisk nesten helt til fjells og var ute flere timer. Det var skikkelig koselig! På bildet ser dere stefaren min, Aebykier og Sjøna. Klokken var rundt 2-3 på natten når jeg kom hjem. 

5 kommentarer

Siste innlegg