smokey eyes

De to siste dagene har jeg gått i ”goth-stilen”. Altså svart fra topp til tå, noen kaller det også ”emo-stil”. Det har jeg gjort fordi vi lager film på skolen. Hele uken skal vi jobbe med film til Gullkua. Hva i all verden er gullkua? Det kan jeg komme tilbake til neste uke. Inntil videre sier jeg ikke mer enn at vi skal på rød løper og filmpremiere. Vi har blitt mikset av første og andreklassinger, jeg er kjempe fornøyd med gruppen min! I filmen vi har laget har jeg rollen som alvekeiser. Den onde i filmen. Derfor har jeg på meg mørke klær og sminke  

Smokey eyes! 

Mine nye, svarte linser fra Lenscircle.com. Link 

Et par ”behind the scenes” bilder. Fra venstre: Malin, Ida og Kai. 

Konst som jeg nettopp har blitt kjent med. Kjempe grei gutt! 

28 kommentarer

Siste innlegg