filmer jeg har sett i det siste – netflix

Hallo! Jeg har skaffet meg Netflix! Jeg deler med søskenbarnet mitt, så jeg har sett veldig mange filmer i det siste. Jeg liker veldig godt Netflix, men alt i alt syns jeg det er litt dårlig utvalg. Håper det komme flere filmer etter hvert. 

Scooby-Doo: Denne filmen elsket jeg som liten! Den var en av mine favoritter. Bestemte meg for å se den for barndommens skyld. Den var mye bedre 9 år tilbake, men filmen frisket opp gamle minner! Tegneserien blir levende når Scooby og gjengen reiser til Spooky Island, der magiske krefter kan føre til menneskehetens undergang.
Terningkast 2/ 3.

A Cinderella Story: Jeg så denne filmen i går med kompisen min, Kvam. Overraskende nok så likte han filmen! Det er ikke ofte man hører av gutter, men søtt. I denne moderne versjonen av det klassiske eventyret spiller Hillary Duff Askepott, high school-studenten Sam fra California. Vet du slutten på Askepott-historien, så vet du slutten på denne filmen. Terningkast 4 fra meg.  

Beastly: I denne filmen med Vanessa Hudgens ser vi at utseende ikke er alt. Viss dere har sett klassikeren skjønnheten og udyret er dette en film som handler om det samme bare i den moderne tid i New York. Kyle Kingson er en kjekk gutt som er veldig opptatt av seg selv og utseende. En dag blir han forvandlet til en ”stygg” gutt. Han stenger seg selv inne, og bare ekte kjærlighet kan bryte forbannelsen. Det er der Lindy (Vanessa Hudgens) kommer inn i bildet. Terningkast 4.

Beauty And The Briefcase: I denne filmen er en ung journalist blitt leid inn for å skrive en karrierefremmende historie om kjærlighet på arbeidsplassen, men hun må til slutt velge mellom oppdraget og hjertet sitt. Hillary Duff og Jaime Pressly er i hovedrollen. Helt grei film, terningkast 3 fra meg. 

Cake: Her spiller Heather Graham brudepiken Pippa McGee. Den 29 år gamle ungkarskvinnen er hjemme fra en av sine oppdagelsesreiser, men skjebnen er klar til å gi Pippa et spark på skinnleggen. Terningkast 3/4.

Holiday In Handcuffs: Denne filmen vil jeg anbefale! Den er så morsom, haha! Etter å ha blitt uventet singel rett før ferien kidnapper en fremadstormende artist en kjekk fremmed som hun introduserer for familien som sin nye kjæreste. Terningkast 5.

Last Holiday: Når legen forteller henne at hun har en dødelig sykdom, bestemmer en beskjeden kvinne seg for å kaste alle hemninger og dra på ferie til Europa. Hun har igjen 3 uker å leve og tar ut alle pengene og drar til et luksushotel i Praha. Hun lever rett og slett livet ut. På denne lille tiden endrer hun mange folks liv, men hun får et viktig brev på nyttårskvelden. Jeg vil virkelig anbefale denne filmen. Terningkast 5.

Love Actually: Det er juletider i England, og uvanlige ting skjer. Noen mennesker er forelsket, og deretter slår opp, og noen er bare desperat ensome og er på utkikk etter en spesiel. Dette er en historie om 8 mennesker som følger sine hjerter og viser kjærlighet eller sinne i filmen. Dårlig og kjedelig film. Terningkast 2/ 3 fra meg. 

My best friend’s wedding: Når matspaltisten Julianne Potter får høre om bryllupet til sin platoniske venn, innser hun sine sanne følelser for ham og prøver å sabotere det. Cameron Diaz som er en av mine favoritt-skuespillere er med i denne filmen. Terningkast 4.

Penelope: Stakkar jente, stakkar jente, stakkar jente. Penelope er født med en diger grisenese plantet i det fine ansiktet. De sier bare sann kjærlighet kan bryte forbanelsen, men er det noe annet også? På grunn av sin grisenese er det ingen gutter som vil ha henne, men Penelope er bestemt på å finne kjærligheten. Terningkast 3.

Sweeth Home Alabama: En jente med navn Melanie forlater sine røtter i Alabama og ektemannen helt siden videregående til fordel for bylivet i Manhattan, men blir i tvil om valget når hun kommer hjem på besøk. Terningkast 4.

Sweetest Thing: Cameron Diaz  har en av hovedrollene i filmen hvor hun spiller Christina Walters. Hun møter en mann på fest. Først avviser hun han totalt og bruker skjellsord mot han. Men dette snur seg fort. Hun bruker all informasjon på å prøve å finne han. Hun får seg en liten nedtur når hun kommer til bryllupet hans. Terningkast 4. 

Two Weeks Notice: Jeg må beklage skrivefeil på bildet. Det skal stå TWO og ikke TO. Dette er en film med Sandra Bullock som er en av mine topp tre favorittskuespillere (Jennifer Love Hewitt, Sandra Bullock og Cameron Diaz). Filmen har jeg sett mange ganger, men blir ikke lei den. Den handler om en eiendomsmagnat som tar ingen valg uten å konferere med kvinnen som er hans høyre hånd, men etter ett år i førersetet, har hun fått nok. Terningkast 4.

The Roommate: College studenten, Sara har fått en ny romkamerat som heter Rebecca. Rebecca er så og si besatt av Sara og slipper henne ikke av syne. Denne besettelsen snur seg raskt og blir veldig voldelig. Spennende film! Terningkast 4.

Har du sett noen av disse filmene?

8 kommentarer

Siste innlegg