filmer jeg har sett i det siste

Human Centipede: Dette er en sykt ekkel og rar film! Jeg vet egentlig ikke om jeg burde skrive om den på bloggen? Den handler i så fall om to jenter som får motorstopp midt i skogen, selvfølgelig er det mørkt og natt. Det ender med at de går ut av bilen og prøver å finne et hus så de kan låne telefon og eventuelt overnatte i. Typisk skrekkfilm. Så klart ender de opp hos en helt psyko mann som har de styggeste planer. Terningkast 4 fra meg.

Human Centipede 2: I denne filmen er det enda en psyko mann. Han har sett Human Centipede filmen og blitt ”inspirert” av den. Noe jeg ikke liker med denne filmen er at hele filmen er i svart/ hvitt. Den er enda styggere og enklere enn den første filmen. Dårligere også. Jeg og Tim så den sammen, og han holdt på å pisse på seg. Terningkast 3.

P.S. I Love You: I denne filmen er det en jente som heter Holly Kennedy og er gift med sin største kjærlighet. Plutselig en dag så dør han. Før mannen hennes døde (Gerry) så skrev han kjempe mange brev til henne. Disse brevene vil veilede henne fremover, ikke bare gjennom sorgen, men også hjelpe henne til å stå på to bein igjen. Det første brevet får hun på bursdagen sin da hun fyller 30 sammen med en stor kake og et båndopptak med stemmen hans etter han er død. Gjennom ukene og månedene får hun flere brev levert på overraskende måter. På slutten av brevene står det alltid ”P.S. I love you”. Veldig søt film! Terningkast 4 fra meg. 

Grudge 3: Hva skal jeg si om denne filmen utenom at den var tragisk dårlig?! Kjæresten til Frøydis, Oskar hadde veldig lyst til å se denne filmen, så det endte opp med at han fikk viljen sin og vi så den sammen. Jeg vil ikke anbefale denne filmen! Terningkast 1!

We Bought A Zoo: Benjamin som har papparollen i filmen har mistet kona si. Siden da har han ikke hatt så godt forhold til sønnen sin. Den lille familien bor midt i byen med mye støy rundt seg. De bestemmer seg for å flytte ut av dette bråket, og det ender opp med et stort, fint hus der det er ”stille”. Eiendomsmegleren sier at det er en komplisert ting. Når eiendomsmengleren sier at de bor i en dyrepark blir Benjamin helt stiv i ansiktet mens Rosie (datteren) blir overlykkelig. Det ender med at familien sier ja til dette og blir nye eiere av en dyrepark. Denne filmen er så søt og får terningkast 5 fra meg. 

Revenge Of The Bridesmaids: To jenter som heter Abigail og Parker har vært bestevenner siden barndommen. En dag drar de på besøk til hjembyen deres. En vennine av dem, Rachel har mistet sin store kjærlighet (Tony) til ex-venninen, Caitlin. Caitlin er kort sagt en bitch. Caitlin dikter opp en stor løgn om at hun er gravid så Tony skal gifte seg med henne. Grunnen til at hun vil han skal gifte seg med henne er fordi han er steinrik. Abigail og Parker prøver å gjøre ekteskapet surt for Caitlin og Tony, og prøver å få Tony til å droppe henne og bli sammen med vennina deres igjen. Kjempe gøy film, og denne vil jeg virkelig anbefale! Terningkast 5. 

Social Network: Dette er filmen om Facebook som er basert på sann historie. Facebook starter som et lite nettsted der det først het The Facebook som bare var ment for Harvard-skolen, men så spredte det seg større og større. Nå i dag har ca 500 millioner folk facebook. Sykt! Terningkast 4 . 

Heartbreakers: Denne filmen tror jeg har sett 132 ganger. Her er Jennifer Love Hewitt med i hovedrollen som er mitt STORE forbilde. Heartbreakers var favorittfilmen min i over ett år, og jeg så den om igjen og om igjen. Men til slutt begynte jeg å bli litt lei. Den handler om en mor og datter som spiller på lag. Den ene gifter seg med en rik mann, og den andre spolerer forholdet og det resulterer til skillsmisse. Da får de halvparten av pengene og blir rike, men en dag forelsker Page (Jennifer Love Hewitt) seg. Dette blir da et problem. Terningkast 5

Jeg har også sett den nyeste sesongen av Top Model. Jeg ble utrolig skuffet over vinneren. 

Jeg har også sett enda en sesong av Top Model. Jenta jeg heiet på fra episode ên vant! Da ble jeg happy!

7 kommentarer
    1. Carolyn! Jeg vet ikke om du liker japansk musikk, men jeg synest uansett at du MÅ prøve å høre på sangene til 2NE1 ^_^
      Det er en japansk(?) gruppe på fire jenter som lager helt fantastisk kul musikk *:* <3 du måå høre 😉

    2. Hei,jeg har sett “The Human centipede 1-2″og det var skikkelig ekkelt jeg tror du er enig med meg:))er det aldersår på den (jeg er 10år)også har jeg filmen “The Grudge 1-3″synes ikke akurrat at er skummel men litt ekkel du er sikkert enig med meg(kanskje)jaja du er veldig bra å blogge kunne ønske jeg var like (nesten) bra som deg;))(kunne du gi meg noen tips??fordi jeg har lyst til å blogge jeg og;))plz gi meg tips!!!!;)Håper Håper Håper at du svarer og gir meg tips(kanskje hvis du vil)hadde!!!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg