caro tipser – naturlige krøller

Krøller er noe jeg elsker å gå med, og jeg kan godt bruke det til hverdag. Når jeg først går med krøller er de som oftest naturlige, noe jeg syns er så fint! I dette innlegget skal jeg prøve å forklare så godt jeg kan hvordan jeg lager dem. Det er veldig enkelt. Viss dere lurer på hvordan jeg fikser luggen min kan dere se en video om det HER. Dere kan også se en video HER om hvordan jeg får volum i håret. 

 1. Finn frem krølltanga di. Jeg bruker en fra Babyliss som er helt grei (fra Elkjøp). Deretter ta en liten del av håret ditt som jeg gjør på høyre bilde. 

 2. Noe de fleste gjør når de skal krølle håret sitt er å gjøre det slik jeg gjør på venstre bilde. De fester håret i den ”spenna” og surrer krølltanga rundt håret. Det er egentlig slik krølltangen er beregnet til. Men, dere, dere! Viss dere gjør slik jeg har gjort på høyre bilde får dere mye bedre resultat! Du åpner spenna (ikke slipp den ned!) og surrer håret rundt. 

 3. Det var egentlig alt! En liten vri, og du kan som sagt få mye mer finere resultat. På disse bildene har jeg hatt krøllene en hel dag, så de begynner å ”falle ut”. Men håper dere skjønte tegninga 

8 kommentarer

Siste innlegg