mitt eget lille studio

Hallo! Noe vi bloggere har problemer med om vinteren er å ta bilder av oss selv. Haha, det høres litt merkelig ut, men det er sant. For de fleste av oss er det mørkt når vi drar på skolen, og det er mørkt når vi kommer hjem fra skolen. Nå har jeg funnet en liten løsning! Jeg har et hvitt klesskap og stefaren min har tidligere vært fotograf. Noe som vil si at jeg kan stjele fotoutstyret hans, hehe! Jeg har nå et lite studio hjemme! Her er et par bilder som er tatt i mitt lille ”studio”:

Klesskapet mitt har noen slike grå streker som er irriterende. På bildet over har jeg redigert dem bort, men ikke på det under her. Det går nok bra så lenge jeg har Photoshop. Jeg har hele CS6 pakka til dere som måtte lure. Ja, det koster penger, men jeg får det gratis pga skolen. (Arkivbilde fra 3.april) 

Et par ”bak kamera bilder”. Beklager dårlig kvalitet, men jeg måtte ta bildene med mobilen.

I høyre sidemeny finner du en kategori som heter ”kamera mitt” om du vil lese hvilket kamera jeg bruker 

21 kommentarer

Siste innlegg