cher lloyd – oath

Hallo! I går hadde jeg familieselskap. Det var masse kaker og vafler, yummi. I går overnattet jeg hos Frøydis og Oskar, og gjett hva? Jeg glemte kamera! Jeg som aldri glemmer det dyrebare kamera mitt. Jeg må beklage at det ikke ble noen bilder fra overnattingen. Oskar hadde virkelig lyst til å se Grudge 3, og han fikk viljen sin, men den var så dårlig! Haha, det fins sykt mange dårlige filmer der ute. Oskar fikk kjempe lyst på popcorn, så vi gikk over 1 km for å kjøpe det, haha. Han er Oslo-gutt og vet virkelig ikke hvordan man skal kle seg på landet. Han var så kald stakkar.

Jeg og mamma laget sjokoladekake sammen mens stefaren min lagde vafler! 

Her synger søskenbarnet mitt, Rosita bursdagssang til meg. Hun er bare helt utrolig pen/ søt. Er sikker på at hun blir pen når hun blir eldre! 

Jeg må bare takke for alle kollasjer, videoer og tegningen jeg har fått på mail. Tusen takk! Jeg kommer ikke til å poste alle, men jeg vil dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på at dere bruker tid på å lage slike ting til meg! 

Laget av birgit99.blogg.no

Denne fant jeg på veggen til en russisk fanpage 

Tegnet av Kristina P

Har jeg noen gang fortalt dere at jeg digger Cher Lloyd? Stilen hennes har inspirert meg i over ett år, og hun er bare så utrolig kul! Håret, sminken, klærne og skoene. Ubeskrivelig! Hun er mest kjent for å være en artist så klart, og X-factor. Elsker denne sangen og ikke minst musikkvideoen. Cher Lloyd – oath ft. Becky G 

8 kommentarer

Siste innlegg