yesterdays eye makeup

God morgen blogglesere! Klokken er ikke 8 på morgen, og jeg er allerede oppe! Mhea ligger ved siden av meg å snorker, haha, søtt! I så fall tenkte jeg å vise dere gårsdagens sminke. Vi feiret halloween og da måtte vi kle oss ut. Jeg elsker å kle meg ut, men jeg orket ikke å bestille kostyme, så derfor gjorde vi bare noe ut av sminken.

Som sagt i forige innlegg var Mhea leopard og jeg en kattepus. Jeg syns Mhea er så flink med sminke og øyeskygge. Hehe, jeg blir helt fascinert. Hun tegnet leopardprint på øyelokket noe jeg aldri hadde klart. Men se hvor kult!

Jeg fant frem mine blå linser og brukte dem. Siden jeg ikke klarer å lage noe fancy med øyesminken har jeg bare svart øyenskygge. For å fremheve de blå øynene så tok jeg svart rundt hele øyet. Tegnet også på brynene mine, noe jeg aldri pleier å gjøre. Linsene har jeg kjøpt på en lekebutikk på Nordby.

Flere antrekksbilder:

Var det kaldt å stå ute å ta bilder? JA, men hva gjør vi ikke for bloggen



Mhea:
topp: ?  –  skjørt: kjolen min som hun har gjort om til skjørt (Nelly.com)  –  sko: mine sko (Nelly.com)
Meg: kjole: Byoung  –  sko: Aldo

15 kommentarer

Siste innlegg