bilder fra litt her og der

Hallo! Vi fikk tilbake en skriveoppgave i dag som gikk passe bra. Vi fikk en digital kommentar, og jeg fikk litt konstruktiv kritikk (noe jeg blir glad for å få!). Må skjerpe meg litt på skrivefeil, så kan jeg få et bedre skolearbeid og bedre blogg ifølge læreren min. Joda, de sammenligner bloggen min med skolearbeid. Hehe, det går nok bra.

Jeg har en mappe på pc’n min som heter ”ikke publisert”. Der har jeg bilder fra litt her og der, og tenkte jeg skulle dele noen av bildene med dere:

Fish Eye!

Kai som går i parallellklassen min

Siri! Hun har forresten fått seg blogg Ta en titt HER

Mat!

Malin på jobb, hehe.

Siri

Tim. Eller som jeg kaller han Timmilife (dere vet Tommylife…hahhah). Humor.

Disse bildene er fra da Frøydis var i bygda som begynner å bli en stund siden.

Aebykier

Jeg har aldri vist dere mitt bloggkontor på bloggen, men her er det!

Et bilde fra da Jørund var i Sarpborg. Jeg får forresten se han fredag eller lørdag siden det er Halloween partyy!

Grandiosa Hjemmelaga! Mhmm… her koste jeg og Torgeir oss med masse godt

Her var klokka halv tre på natta hvor jeg og Torgeir var ute og gikk tur!

Fin outfit eller hva?

Kai er så snill som gir meg Capri-Sonne og pizza hele tiden!

Et bilde fra da jeg, Malin og Kai var på barneskole og filmet

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg