red lips and red nails

Hallo kjære lesere! Jeg har nettopp snakket med Malin på telefon en god stund nå og vi begge dør seriøst av latter, i alle fall jeg! Jeg får vel oppdatere dere kort om kjærlighetslivet til Malin: hun er i et avstandsforhold og bruker store deler av dagen sin på skype med kjæresten. Noen ganger sitter den lille ondskapsfulle jenta å ”teaser” kjæresten sin på cam i timen. Selvfølgelig bare på tull. Vi fikk høre av en venninne av oss at læreren hadde skrevet dette på twitter: ”Lurer på hvem som var mottakeren av gårsdagens “teaser-cam” på første rad i timen min. Flaut! Lol”. GJETT OM JEG DØDE AV LATTER DA. HAHAHHAHA!

Over til noe helt annet. Jeg går aldri med rød leppestift, aldri, men i dag gjorde jeg det! Jeg vet ikke om jeg likte det eller ikke, men det er bra med en liten forandring. Rød leppestift og røde regler!

25 kommentarer

Siste innlegg