caro’s lille shoppingtips

Hallo! Jeg tenkte jeg skulle dele et lite shoppingtips med dere som kan være litt nyttig. Når dere skal shoppe, så går dere logisk nok inn i en sko/ klesbutikk. Deretter får dere øye på noe dere faller pladask for og løper bort til kassa å betaler. Senere går du inn i en annen butikk hvor du ser noe du likte enda bedre, men du har ikke penger nok. Også går du til en annen butikk hvor det er noe bedre du likte, og slik fortsetter det.

Det jeg gjør er å gå i ALLE sko og klesbutikker på hele kjøpesenteret før jeg kjøper noe. Gjerne flere runder også! Da er jeg sikker på at jeg ikke trenger å angre på at jeg kjøpte den i stenfor den osv. Man kan selvfølgelig levere tilbake og få tilbake pengene, men da slipper man jo det stresset. Noen bilder fra i går:

Disse gutta tok bilde av meg i forbindelse med Plan Fadder. Det ligger på Instragram en plass. Følte meg veldig gammeldags da de spurte om jeg hadde Instragram og jeg svarte nei. Siden jeg alltid går flere runder rundt kjøpesenteret før jeg kjøper noe som sagt, så lurte de på hvorfor jeg gikk så himla mange ganger rundt og rundt. De syntes også synd på meg siden jeg hadde på meg JC skoene som er 13 cm høye. Noe av de første de spurte meg om var -Er du kjendis?! Jeg bare -Hahahahha… nei

De lurte på om jeg ville sette meg ned, og det var jo bare koselig! Jeg digget virkelig disse to, humoren deres minnet meg om min egen. Haha. De lo av alt og ingenting, spesielt av seg selv. Akkurat som jeg gjør! Vi begynte å snakke om kamera, så jeg tok fram mitt store monsterkamera. De bare -WOWWW! De var helt i ekstase, så jeg lot han med hvit t-skjorte få prøve å filme med det. Han klarte ikke å styre fokusen, men videoen finner du under her. Hahha, svensker asså! Nå ble det litt avsporing… men, men.

Håper dere likte det lille tipset, haha. Vi blogges!

10 kommentarer

Siste innlegg