levende anime jente!

Jeg ble virkelig fascinert av å se denne jenta. Jeg trodde selvfølgelig det samme som flere tusen andre om at bildene var redigert. Der tok jeg feil, det er helt ekte. Her ser vi hvor mye det går an å gjøre med sminke! Virkelig kult syns jeg, og kreativt. Jeg kunne selvfølgelig ikke gått slik selv, men jeg syns det var kult!

Jenta på bildene under er den 19-år gamle Anastasiya Shpagina fra Ukraina. Hun sminker seg daglig som en anime figur. Kan godt hende at de ikke er alle som vet hva en ”anime” er, og det er japanske animasjonsfigurer med store øyner osv. De er veldig populære i Asia. Som sagt ble jeg så fascinert av Anastasiya, så jeg bare måtte finne ut mer om henne på google. I likhet med Anime-figurene har også Anastasiya store øynene, sylslank midje og hodet som virker stort i forhold til den lille tynne kroppen.
Hun har innrømmet og ha slanket seg ned til magre 38 kg for å bli mest mulig lik en av de japanske tegneseriefigurene Hun bruker også 2.5 timer kun på sminken! 30 min på øyesminken og 2 timer på resten av ansiktet!

Sminkerutinen hennes:

Hva syns du om denne jenta?

29 kommentarer

Siste innlegg