mine høst/ vinterjakker

Hei. I dag har det vært en litt trist dag på skolen for oss i media. Ikke minst lærerne. Kontaktlærern vår kom med ekstra poser under øynene i dag fordi han var oppe så sent og var så sint. Noen av lærerne våre orket ikke en gang å ta fravær. Som jeg tidligere har skrevet på bloggen blir medialinja lagt ned (les innlegget her). Vi har ikke gjort noe stort i dag, bare løpt litt rundt og tatt bilder av skolen. Heh, spennende.     

Det blir bare triste greier når jeg tenkter på nedlegging av medialinja. Jeg skal snu over fra det triste temaet over til jakker! Nå har jeg nesten pakket ut alle vinter/ høstjakkene mine! Har igjen noen, men tror ikke de kommer til å bli brukt i år så de får ligge i en eske. Tenkte å vise dere jakkene mine som skal bli brukt i år. Noen har dere sett i tidligere outfitsinnlegg

Denne er fra H&M

Denne er også fra H&M

Jeg er ikke noe stor fan av boblejakker, men godt og ha når det er -20°c. Den er fra en sportsbutikk på Lillehammer.

Denne jakken er utrolig varm og er i merket Lee. Fra Carlings.

Denne begynner å bli litt kaldt å bruke nå. Fra Cubus

Denne er fra NewYorker. Utrolig varm jakke, men også veldig tung..

Denne er fra BikBok

Denne er fra VeroModa

Denne er fra H&M

Denne kjøpte jeg for flere år siden. Den er fra en eller annen sportsbutikk.

Denne er fra H&M

Denne er fra Nelly.com

Denne er fra H&M

Noen favoritter?

17 kommentarer

Siste innlegg