spørsmålsrunde – del 2

Se del 1 HER (videoblogg)

Hvordan tjener du så mye penger att du kan kjøpe allt du vill ha?
Jeg kan skjønne at det er noe dere lurer på. Om dere husker, så jobbet jeg store deler av sommeren. Det er der pengene kommer fra. For noen år siden så var det pappa og mammabanken pengene kom fra, men den har tatt slutt(!!). Alt jeg har kjøpt til nå, har jeg kjøpt med mine egne penger som jeg tjente i sommer. Jeg liker ikke tanken på at jeg snart er blakk fordi jeg har shoppet så mye, haha!

Om du må beskrive Anh med 3 ord, vilke er det?
Rar, omtenksom og jordnær!



Har du tenkt over å bli modell?
Hahhaha, nå fikk jeg meg en latter. Jeg har selvfølgelig tenkt tanken, men tror ikke det er noe for meg. Det høres kjempe gøy ut å være modell, men kun for en dag eller litt lengre. Jeg kunne ikke tenkt å være modell over en lengre periode. Tenk på kropspresset blant annet. Jeg er altfor glad i mat, og uansett er jeg for kort (167.5). Drømmen min er å bli flyvertinne! Satser heller på det

Hvor lenge kan du ha på deg linsene dine? og kor kjøper du de?
8-10 timer daglig. Jeg kjøper linsene mine hos lenscircle.com.

Har du fortsatt konktakt med Samrawit?
Vi skriver til hverandre via facebook, men nå har hun flyttet til Oslo! Hun hadde fått nok og ville bare flytte, og det er fult forståelig! På en måte er jeg så glad for at hun gjorde det, men på en annen ikke. Når jeg er i Oslo og besøker Frøydis, så kommer jeg helt sikkert til å besøke Samrawit også. Hun er en så flott og koselig jente!
(Les mitt innlegg om Samrawit HER)

Med tanke på at du er så brun, tar du solarium?
Jeg tar ikke solarium, men tidligere i år prøvde jeg solarium for aller første gang! Jeg vil ikke være brun. NB: jeg har IKKE noe imot mørkhudede mennesker! Men jeg kler ikke å være solbrun, syns jeg. Tidligere i år som sagt tok jeg solarium for første gang. Det var så deilig å ligge inni der, så jeg tok mer, og mer sol. Tillegg til at det var vinter var det enda mer deilig å ligge å sole seg. MEN, så plutselig var jeg så brun som på bildene under. DA var det på tide å stoppe. Haha, no more solarium på meg!

Arkivbilde, 28.05.2012

Hvordan går det med den dietten dere gikk på?
Ehhhehehhhehee. Jeg må nok ærlig si at jeg brakk når jeg så all det godteriet på Ottamartnan. Må gi litt skryt til meg selv for at jeg holdt ut så lenge! Frøydis ble vinneren

Kan du danse Gangnam Style
Hva i alle dager har fått deg til å tro at JEG kan danse, hahah.

Er Carolyn ditt eneste namn, eller har du mellom navn
Jeg har faktisk fire navn! Jeg har utrolig langt navn og folk må faktisk pugge navnet mitt for å lære det. Det folk sier er enda verre er å skrive navnet mitt. Alle skriver feil. En venninne av meg som har kjent meg i 11 år skriver til og med navnet mitt feil. Navnet mitt er så langt at det ikke en gang får plass på busskortet mitt, hehe. Nå kan dere lure, hint, hint, det er 33 bokstaver i HELE navnet mitt.

Kan du vise oss bilder fra du var 12 13 ellern no sånt?

Herregud. Se flere bilder HER

Hva er instagrammen din?
Jeg holder meg til steinalderen. Jeg har verken instagram eller snapchat. Jeg har facebook, blogg, twitter, youtube og en bruker på en russisk nettside som heter VK.com. Det er for å følge med på hva folk skriver om meg.

9 kommentarer

Siste innlegg