friday and saturday

Fredag:
Fredag var Jørund i Sarpsborg og besøkte meg og Anh som dere har sett i tidligere innlegg. Han kom på torsdag, men ble til Fredag. Vi startet fredagen tidlig, og da dro vi til Hafslundparken. Som sagt er det så utrolig vakkert der!

Velkommen til min normale vennegjeng, haha!

Etter det så dro vi til Fredrikstad. Vi tok logisk nok buss noe som egentlig ikke pleier å være et problem for meg. Bussen var stappfull av mennesker, dårlig luft, varmt og klamt! Jeg hadde ikke spist noe særlig, var svimmel og trøtt. Jeg ble så SYKT kvalm på bussen. Når jeg kom fram til Torvbyen i Fredrikstad var det første jeg gjorde gå til nærmeste do å spy. Ekkelt, men ja. Derfor så måtte vi sette oss ned en stund. Jeg må virkelig være kvalm når jeg takker nei til BigBite mat!

Men vi gikk ned til brygga siden Anh og Jørund ville ha kebab.

Jørund og Anh kjøpte kebab……..

……… mens jeg kjøpte knekkebrød!! Måtte ha noe jeg ikke ble enda mer kvalm av

Søte!

Jørund og Anh, snålingene.

På kvelden fulgte vi Jørund på toget. Trist å si hadet ettersom vi ikke vet når vi får se hverandre igjen!

Lørdag:
I går tidlig ringte Anh og vekte meg, og sa hun kom snart. Da skulle vi møte Kvam i byen. Ja, han heter Kvam! Han har ikke vært på bloggen før, men det er en kamerat av Anh. Utrolig kul og grei fyr. Han har nettopp vært i Tyrkia, og da hadde han kjøpt med en liten gave til meg selv om jeg aldri har møtt han. Søtt gjort!

Se, så tåkete det var i går tidlig!

Ble en liten naturlig vri i går ettersom jeg ikke fikk tid til å ta på vipper, linser og extensions

Når jeg og Anh tok bussen fikk vi øye på denne reklamen. Vi holdt på å le oss ihjel. Hahha. Jørund skjønte ingenting.

Her er jeg, Kvam og Anh på taket på Storbyen.

Plutselig før jeg visste det satt jeg på toget på tur hjem. 6t gikk utrolig fort! Nå er jeg da hjemme i Bondeland, jeg mente Kvam.

Når jeg kom hjem hadde mamma kjøpt gave til meg. Følte meg som en liten unge! (Bildene under er uredigerte fordi PS ikke ville samarbeide med meg)

Et bilde fra togturen:

7 kommentarer

Siste innlegg