siste dagen av ottamartnan 2012

Hei! Jeg har noen bilder fra siste dagen av Ottamartnan som var søndag forige uke. Da var jeg der sammen med søskenbarnet mitt og tantene mine, men jeg og søskenbarnet mitt gikk mest sammen. 

Det er fortsatt uvandt å se søskebarnet mitt, Aebykier kjøre bil. Hun ser så voksen ut (noe hun ikke er…hahha)

Tantene mine og Aebykier til høyre.

Denne karusellen blir mindre og mindre for hvert år…. ellers så er det jeg som blir større. Haha   

Prøver capser. Caps er virkelig ikke min greie..

Ser dere finlandshetta til høyre? Jeg og søskenbarnet mitt planla å kjøpe en slik og gå på epleslang

Enda en caps Aebykier prøvde  

Bøtte med pomfri, yummi   

Jeg har jo fortalt dere prutehistorien om Angry Birds brusen. Når vi skulle kjøpe en slik lang lakrisstang som kostet 20kr, så måtte vi selvfølgelig prøve å prute ned til en billigere pris. Vi startet en konkurranse om hvem som klarte å prute ned mest. Jeg vant forresten, haha. Aebykier klarte å prute ned lakrisstanga til 15 kr, og jeg til 14 kr. Haha!

Hun er søskenbarnet mitt, men ser mer på henne som en søster  

3 kommentarer

Siste innlegg