jørund i sarpsborg

Hallo! Husker dere at jeg og Jørund satt på samme tog i går? I dag kom han hit til Sarpsborg! Det er første gang han møter Anh, og de begge to likte hverandre veldig godt. Jeg visste at de to kom til å like hverandre, haha. Selvfølgelig kun vennskapelig. Men jeg ble så glad for å se Anh, min beste venn  

Skulle egentlig møte henne klokka 12, men jeg ble tre kvarter for sen. Oups. Jeg måtte hente Jørund på togstasjon, hehe.

Vi satte oss ned og snakket først, men så bestemte vi oss for å ta en harrytur til Sverige.

Speilbilder i prøverommet er så typisk meg og Anh. Hehe, men kanskje litt fjortis? En utrolig søt leser kom bort til meg og spurte pent om hun kunne ta bilde med meg. Hun sa også at jeg var pen, ååå da ble jeg så glad at jeg måtte gi henne en klem. Koselig!  

Disse skoene var super kule, men jeg likte ikke at de hadde sånn spiss tupp..

Jørund er gutten som plutselig gir klem til folk. En gang kjøpte han masse roser og ga dem bort til random jenter. Søtt!

Hahha. Joda, retards.

Liker at Jørund var med inn i ALLE klesbutikker uten å klage!

Denne greia på bordet kosta nesten 3000 kr! Det var en ”støvsuger” som gikk av seg selv.

Jeg fikk ikke lov til å bære posene mine selv. Snilt gjort!

Jeg som ikke skulle kjøpe noe…………. ehhh ehh

Vi dro også på cafê og kjøpte burger. 

Når vi kom til Norge igjen, så dro vi først til meg, så rett på kino. Vi så filmen ”Tina og Bettina The Movie”.

Det var en halvtime til filmen startet, og da dro vi til gågata i mens. Kjøpte godteri og bare tulla rundt   

Hva skjer med at butikkene allerede selger julebrus? DET ER FOR TIDLIG!

Vi skulle kjøpe Redbull, men de var varme. Vi la dem i frysedisken, så de skulle bli fortere kalde. Haha, effektivt.

På tide med nye sko Caro? Hehhe, bra jeg kjøpte nye i dag  

Anh syns filmen var sykt dårlig, men jeg syns den var passe bra. Terningkast 3/4 fra meg, og terningkast 1 fra Anh.

Hahha, Anh var litt søt.

Et mobilbilde jeg ble tagga på fb. Har hatt en super dag med to gode venner!  

Hva har dere gjort i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg