etterlengtet jentekveld

Hallo! I dag har jeg vært på legekontoret. Jeg trodde jeg hadde fått et utslett på halsen, men jeg har visst får eksem! Dere skulle sett den nåla jeg fikk i armen, og den flaska som fylte seg med blod… fælt asså. Hahha, neida, jeg tulla. Fikk det kanskje til å høres litt fælt ut nå, men det var noe lignende. Jeg er egentlig ikke redd for sprøyter (eller edderkopper!). Skal tilbake neste uke for å finne ut hva jeg er alergisk mot.

Tenkte jeg skulle fortelle dere hva jeg gjorde etter jeg var på Ottamartnan fredag. Da møtte jeg som sagt Karoline og Ragnhild som jeg ikke har sett siden sommerferien. Ragnhild ble med meg hjem og overnattet. Da hadde vi en etterlengtet jentekveld. Vi har prøvd å fått til en helg sammen, men det har aldri funket! Vi hadde det i alle fall utrolig koselig, men synd ikke Karro ble med. Når vi kom hjem på kvelden, så hadde mamma laget kylling og pomfri til oss! Må selvfølgelig ikke brownisen 

Vi kjøpte filmen What To Expect When You’re Expecting. Ganske ny film fra 2012 med mange kjente skuespillere. Hadde store forhåpninger til den, men den var skuffende. Terningkast 3 fra meg!

Brownies og is!

Godteri!

Thumbs up 

Morgentrøtt Ragnhild. Vi spilte også buzz, men jeg vinner hele tiden! Haha. Kan hende fordi jeg har spilt så mange ganger alene..

Plutselig kom Karro på besøk! Hun har fått høre at vi hadde brownies og is, eeeh ehhee.

Så måtte vi følge Ragnhild til togstasjonen…


 
Søte jenter 

Converse 

Toget var 1t forsinket(!!!). 

Etter vi hadde fulgt Ragnhild til toget ble Karro med meg hjem. Hun ble forelsket i marsvina mine 

Forsøk på hoppebilder. Haha 

Nå skal jeg besøke Torgeir, så skal vi ha filmkveld med Stig. Vi blogges! 

9 kommentarer

Siste innlegg