short hair

Hallo! Kjedsomhet er utrolig farlig for meg. Når jeg kjeder meg så klipper jeg håret mitt. I går hadde jeg hår helt ned til rumpa, men så plutselig bestemte jeg meg for å få kort hår. Hahah, gøy. Egentlig så bryr jeg meg ikke noe særlig. Har jeg langt hår, så har jeg langt hår, har jeg kort hår.. ja da har jeg kort hår. Hår er hår!! Det vokser ut igjen… Men jeg er så heldig å få leve i 2012 hvor vi har noe som har extensions! Om jeg føler for og ha langt hår igjen kan jeg bare bruke håret jeg fikk fra luxushair.no. 

Slik ser håret mitt ut nå, men litt bustete siden jeg har gått med hårdott hele dagen.

Tilbakeblikk: Slik så det ut for en uke siden

Savner virkelig denne hårfargen. Hadde denne i mars/ april tror jeg? Når håret mitt blir langt og tykt igjen, så skal jeg stripe det.

Hahah, jeg hadde blondt hår i sommer. Virkelig noe jeg må le av, men jeg angrer ikke! Før jeg dør har jeg sagt at jeg skulle bli blond, og best å gjøre det mens man fortsatt er ung!

Ingen av vennene mine trodde på meg i dag. Utenom Malin og Hilde. Håper dette er bevis nok, haha!   

23 kommentarer

Siste innlegg