mitt nye design

Hallo! Dere har kanskje lagt merke til at jeg har fått nytt design? Det var virkelig på tide, men det tok sin tid! Klokka 05 i dag tidlig var jeg endelig ferdig, og jeg startet rundt 19-tiden. Det som tar tid er alle de små detaljene. Jeg må også finne riktige brushes som jeg vil ha. Ikke minst må jeg finne ut hvordan jeg vil ha det, og den kreativiteten kommer og går. Hehe.

Tenkte jeg skulle svare på et par spm som jeg fikk:
Hvor lastet du ned brushene? I går lastet jeg ned over 1000 brushes, så det blir vanskelig å svare på. Jeg googlet det egentlig bare opp. Jeg fant en kjempe fin side, men jeg glemte selvfølgelig og ta vare på linken. Husker jeg lastet ned noen fra brusheezy.com og myphotoshopbrushes.com. Det er egentlig bare å google det du har lyst på   
Hvordan fikk du det slik? Det er kjempe lett! Du trenger bare å kunne det som er basic i photoshop og en liten smule mer. Når du setter deg inn i systemet er det så lett. 

Jeg har brukt photoshop cs6, og litt photoshop cs3

Hva syns du om designet?   

18 kommentarer

Siste innlegg